Friday, November 21, 2014

Sambutan Bulan Integriti MOF

Sempena sambutan integriti mof , Unit Integriti MOF dgn kerjasama JANM, JPPH, LHDN dan BSN telah menganjurkan beberapa pertandingan dan program untuk mempromosikan integriti, moral dan etika serta meningkatkan penghayatan dan mendedahkan kepentingan budaya kerja berinteriti di MOF.

Antara pertandingan yang dipertandingkan adalah:

Pertandingan tagline pun i masuk k!!



1)Tagline saya adalah seperti berikut:
BUDAYA INTEGRITI BERJAYA TRANSFORMASI
Perubahan atau transformasi ke arah budaya kerja berprestasi tinggi  amat memerlukan penerapan etika kerja yang positif dan berintegriti bagi memastikan pencapaian unggul dan berkualiti untuk sesebuah organisasi .

CULTURE INTEGITY OF SUCCESSFUL TRANSFORMATION
Change or transformation towards high performance work culture in need of applying positive work ethics and integrity to ensure superior performance and quality for an organization.

2)Tagline saya adalah seperti berikut:
Budaya Integriti Pemangkin Produktiviti  –  

Budaya kerja yang unggul dan cemerlang adalah berinti pati etika kerja dan sifat integriti yang positif serta dijadikan amalan oleh setiap individu untuk  menjamin peningkatan dan kualiti produktiviti sesebuah organisasi. Ia juga selaras dengan Gagasan 1Malaysia  yang berpaksikan ‘Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan’.
Cultural Integrity Catalyst Productivity  -

The work culture is superior and excellent is a combination of work ethics and core essence with positive attributes and practice integrity individually to ensure improved quality and productivity of the organization. It is also accordance with Gagasan 1Malaysia which is ‘Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan’


Seperti biasanya, mia n the geng masuk gak selfie integiti. Nant mia update menang ke kalah.. hahahahahhahahahah...

No comments:

Post a Comment