Thursday, January 15, 2015

Yakjuj & Makjuj



Buku yang telah lama aku imipikan utk baca akhirnya baru pulang ke tuan pada hari Isnin  (12 Jan 2015). Setelah hampir 2 tahun di tgn kwn suamiku selepas di beli drpd supplier. Nasib baik si peminjam seorg yg cermat, buku tu still ok n terjaga. Mmg saya seorg pembaca buku yg amat  setia. Selagi xabis membaca sesebuah buku tu mmg rasa mcm ada sesuatu yg xsettle. Mesti paksa diri utk baca smp abis. Buku Yakjuj & Makjuj di tulis oleh seorg pensyarah dan pengkaji Di Jabatan Daerah & Perancangan Bandar, Fakulti Kejuruteraan, Universiti Briwijaya, Bandar Malang, Jawa Timur, Indonesia iaitu Saudara Wisnu Sasongko atau Muhammad Elaxander.
Buku ini tersenarai dalam The National Best seller terjual lebih 10,000 naskhah dalam tempoh sebulan. Arini 16 Januari baru aku mula membaca. Nanti saya tulis setiap apa yg saya baca itu..



No comments:

Post a Comment